Repere orare | Jocuri şi activităţi liber-alese | Activităţi tematice / pe domenii experienţiale | Rutine, Tranziții / Activităţi de dezvoltare personală |
---|---|---|---|
8:00 – 8:30 | Jocuri şi activităţi liber-alese | – | Rutină: Primirea copiilor (deprinderi specifice) Joc liber/Activitate individuală de explorar e a unui subiect de care este interesat copilul |
8:30 – 9:00 | Jocuri şi activităţi liber-alese | – | Joc liber/Activitate individuală de explorar e a unui subiect de care este interesat copilul |
9:00 – 11:30 | Jocuri şi activităţi liber-alese | Activități tematice / pe domenii de experienţiale | Rutină: Întâlnirea de dimineaţă (5-15 min.) Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru activitățile care urmează (deprinderi de igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire etc.) Rutină : Gustarea (deprinderi specifice) |
11:30 – 12:30 | Jocuri şi activităţi liber-alese | – | Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru activitățile liber-alese și, implicit, derularea jocurilor și a activităților recreative, în aer liber (deprinderi igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire, deprinderi motrice, deprinderi de comunicare și cooperare etc.) |
12:30 – 13:00 | – | – | Joc liber/Activitate individuală de explorare a unui subiect de care este interesat copilul Rutină: Plecarea copiilor acasă (deprinderi specifice) |