Repere orare | Jocuri şi activităţi liber-alese | Activităţi tematice / pe domenii experienţiale | Rutine, Tranziții / Activităţi de dezvoltare personală |
---|---|---|---|
8:00 – 8:30 | Jocuri şi activităţi liber-alese | – | Rutină: Primirea copiilor (deprinderi specifice) Joc liber/Activitate individuală de explorar e a unui subiect de care este interesat copilul |
8:30 – 9:00 | – | – | Rutină: Micul dejun (deprinderi specifice) |
9:00 – 11:00 | Jocuri şi activităţi liber-alese | Activități tematice / pe domenii de experienţiale | Rutină: Întâlnirea de dimineaţă (5-15 min.) Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru activitățile care urmează (deprinderi de igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire etc.) Rutină : Gustarea (deprinderi specifice) |
11:00 – 11:30 | Jocuri şi activităţi liber-alese | – | Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru activitățile liber-alese și, implicit, derularea jocurilor și a activităților recreative, în aer liber (deprinderi igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire, deprinderi motrice, deprinderi de comunicare și cooperare etc.) Rutină : Masa de prânz (deprinderi specifice) |
11:30 – 15:30 | Activităţi de relaxare Jocuri şi activităţi liber- alese (facultativ, pentru copiii care nu dorm sau care se trezesc între timp) sau Activități recuperatorii, ameliorative, de dezvoltare a aptitudinilor individuale |
– | Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru perioada de somn/relaxare (deprinderi de igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire, deprinderi de lucru independent etc.) |
15:30 – 16:00 | – | – | Rutină: Gustarea (deprinderi specifice) |
16:00 – 17:30 | Jocuri şi activităţi liber- alese | Activităţi recuperatorii şi ameliorative, pe domenii experienţiale Activități de dezvoltare a aptitudinilor individuale |
Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru activitățile liber-alese și, implicit, derularea jocurilor de dezvoltare a aptitudinilor individuale (deprinderi de igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire, deprinderi de comunicare și cooperare, deprinderi de lucru independent etc.) |
17:30 – 18:00 | – | – | Joc liber/Activitate individuală de explorare a unui subiect de care este interesat copilul Rutină: Plecarea copiilor acasă (deprinderi specifice) |